Creare Magazin Online B2B & B2C Personalizat

Tot ce Ai Nevoie, fără Compromisuri! Compania ta este Unică, la fel și Magazinul Online!

FUNCTIONALITĂȚI FĂRĂ LIMITĂRI pentru digitalizarea și automatizarea proceselor tale!
Dezvoltam orice funcționalități personalizate industriei tale, fără limitările tehnice ale platformelor saas sau open source.
CATALOG DE PRODUSE SPECIFIC, ADAPTAT INDUSTRIEI
În procesul nostru de creare magazin online punem accent pe elementele de marketing și vânzări ale magazinului.  Îți punem la dispoziție un modul de administrare intuitiv, adaptat industriei tale, care permite o documentare facilă a portofoliului de produse. Criteriile de filtrare, sortare și ordonare a produselor în paginile de categorie se adaptează integral politicii de marketing.
POLITICI DE PREȚURI ȘI DISCOUNTURI AVANSATE
Relația personalizată de business cu partenerii tăi devine complet digitalizată prin flexibilitatea politicii de prețuri. Poți aloca niveluri de discount pe client, pe grupe de clienți, la nivel de categorii de produse sau coduri individuale de produse. Politica de prețuri poate fi preluată direct din ERP, dacă acolo este gestionată. Clienții își pot vedea limitele de creditare și comanda în conformitate cu acestea.
DISPONIBILITATE DE STOC PE LOCAȚII, STATUSURI AUTOMATIZATE
Disponibilitatea de stoc și a termenelor de livrare se face automatizat, în funcție de cantitățile și regulile prestabilite anticipat. Produsele pot fi la precomandă, în stoc, în stoc furnizor, indisponibil cu posibilitate de atenționare la revenire. Disponibilitățile se pot granula la nivel de locație și tip client.
COMENZI DIRECTE, ÎN NUMELE CLIENTULUI SAU COLABORATIVE
Procesul de comandă este adaptat manierei specifice în care clienții obișnuiesc să comande. Comanda se poate lansa direct de către client sau cu ajutorul consultantului de vânzări, telefonic, online sau în magazin. Comanda colaborativă permite digitalizarea comunicării totale între client și agent.
CRM DE OFERTARE PENTRU AGENTII DE VANZARI
Agenții de Vânzări au toate informațiile la un click distanță. Oferta se compune  în 60 de secunde! Se trimite pe email din aplicație. Vei mări productivitatea agenților de vânzări, clienții sunt mai mulțumiți datorită răspunsului rapid și vânzările cresc! Nu se mai pierde timpul cu introducerea detaliilor de produse, căutarea pozelor și calculul de prețuri.  
LANDING PAGE-URI ȘI PROMOȚII INOVATIVE, CROSS-SALE & UP-SALE
Configuratorul de landing page-uri permite gruparea de produse aflate în interesul unei anumite tipologii de cumpărător. Campaniile promoționale tematice se setează cu ușurință, permițând  o lansare rapidă. Mecanismele de \"cross sale\" și \"up sale\" pot fi setate pe baza unor reguli configurate din modulul de administrare.
PROCESATORI SI METODE DE PLATĂ VARIATE
În procesul de creare magazin online asigurăm integrarea cu cei mai cunoscuți furnizori de servicii pentru soluțiile de Plăți Online, la nivel național și internațional. Generarea linkurilor de plată după confirmarea comenzii de către consultant asigură o viteză de reacție rapidă și finalizarea imediată a comenzii.
TRANSPORTATORI MULTIPLI, COSTURI DINAMICE
Integrarea cu principalii transportatori și implementarea de multiple metode de livrare (door to door & easy-box) conferă companiei instrumente eficiente de administrare a transportului. Costurile de transport se calculează dinamic. AWB-urile pot fi generate din platformă și statusul comenzilor se actualizează automat.
RAPOARTE DEDICATE: MARKETING, LOGISTICĂ, VÂNZĂRI
Informații esențiale pentru afacerea ta sunt disponibile la un click distanță. Adițional datelor din platforma de e-commerce, ne putem conecta la diverse alte surse de date, crea fluxuri automate pentru preluarea lor și le putem dispune într-o manieră grafică intuitivă.
Integrăm ORICE ERP și APLICAȚIE DE TERȚĂ PARTE
Produse
Stocuri
Prețuri
Comenzi
Facturi
Alte documente
Procesul de integrare cu un sistem ERP parcurge o serie de etape specifice: analiza de business, evaluarea manierelor tehnice de integrare, stabilirea arhitecturii de integrare, implementare, instruire, testare, validare, lansare, monitorizare și optimizare. Mai multe informații se pot accesa AICI

VITEZĂ DE ÎNCĂRCARE INSTANT la căutarea și filtrarea produselor
Folosim cele mai noi tehnologii în procesul de creare a unui magazin online performant pentru a permite clienților să caute și să identifice rapid produsele dorite, fie prin căutare directă fie prin filtrarea produselor în paginile de categorie. Rezultatele se returnează la nivel de milisecunde!
ÎNCĂRCARE INSTANT
REZULTATE LA MILISECUNDĂ
FILTRARE RAPIDĂ
Viteza de încărcare influențează decisiv rata de conversie a unui magazin online.
 
DESIGN (UID) UNIC , ADAPTAT BRAND-ULUI
Asigura memorabilitate prin unicitate
Comunică diferețiatorii companiei și ai produselor în fața clientilor tăi. Nu vei utiliza teme grafice predefinite. Intefața grafică este realizată dupa efecturea unei analize de marketing detaliate.
EXPERIENȚĂ DE NAVIGARE INTUITIVĂ (UXD),
orientată pe conversie
Reflectă exact necesarul de informare al clientului, asigură un flux de navigare intuitiv, elimină orice blocaj de la căutarea produsului, identificarea informațiilor dorite până la plată.
AFIȘARE 100% DEDICATĂ TELEFOANELOR MOBILE
Afișare responsive, pe orice dispozitiv
Făra erori de afișare pe telefoanele mobile, fără suprapuneri, fără decalaje. Utilizăm cele mai noi tehnologii de afisare front-end, care asigură o experientă fluentă pe dispozitivele mobil
PERFORMANȚE SPORITE ÎN SEO
(optimizare organică în Google)
Platforma asigură o indexabilitate organică sporită, oferind specialistului de SEO instrumente cheie de lucru. Optimizarea organică (SEO) este tehnica cu cea mai bună rată de conversie. Poziționarea în prima pagină Google îți asigură un flux constant de comenzi și cereri de ofertă, o vizibilitate sporită a brand-ului și asocierea cu leaderii din domeniu. 
LIBERTATE TOTALĂ de modificare a codului sursă al platformei,
beneficiați de tehnologii de ultimă generație
În procesul de creare magazin online, dezvoltăm soluția B2B sau B2C utilizând tehnologii moderne, larg adaptate de comunitatea de programare națională și internațională: MySql, PHP, Laravel, Nova, VueJs. 

Pentru independența totală, oferim drept de utilizare perpetuu și modificare a codului sursă.
SUPORT PERMANENT ÎN UTILIZARE. MEREU ALĂTURI DE TINE!
GĂZDUIRE CLOUD DEDICATĂ, PENTRU STABILITATE SI PERFORMANȚĂ
SIGURANȚĂ CIBERNETICĂ, CONFORM ULTIMELOR STANDARDE
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
ORICE PROIECT ARE O ECHIPĂ DEDICATĂ
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
Business Analyst
Analizează procesele tale de business
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
Project Manager
Coordonează echipa internă
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
UX / UI Web Designer
Realizează o interfață grafică personalizată
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
Software Arhitect
Structurează arhitectura digitală
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
FrontEnd Developer
Dezvoltă site-ul 100% responsive
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
BackEnd Developer
Implementează dinamic funcționalitățile
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
SEO Specialist
Asigură indexabilitatea site-ului
alocăm echipe interdisciplinare de profesioniști, cu peste 15 ani de experiență
PPC Specialist
Asigură performanța campaniilor
Garanția rezultatelor obținute? COMPANII DE SUCCES își bazează departamentele de sales & marketing pe noi.
Care sunt AVANTAJELE pe care le ai daca vrei sa creezi un magazin online personalizat pentru afacerea ta?
Avantaje pentru CLIENȚI
Comandă rapid produsele și au toate informațiile în contul lor
Clienții își identifică instant produsele dorite, comandă la prețuri de listă sau personalizate, văd disponibilitatea de stoc în timp real și încadrarea în plafoanele de creditare stabilite.

Dau rapid comandă prin următoarele maniere:
  • adăugare clasică la coș
  • duplicare de comandă anterioară 
  • import de fișier excel în coșul de comandă

Au în contul lor tot istoricul de colaborare (facturi, instrucțiuni tehnice, certificate de garanție etc.).
Avantaje pentru AGENȚII de VÂNZĂRI
Fac oferta în 60 de secunde
Agenții de vânzări au la îndemână un instrument rapid de ofertare (CRM) pe baza portofoliului de produse din platformă. Oferă discount-uri în funcție de nivelul stabilit. 

Fac o ofertă în 60 de secunde și sunt permanent la curent cu stadiul ei. Transmit automat în ERP ofertele acceptate pentru facturare. 
Fac oferta în <span>60</span> de secunde
Avantaje pentru CLIENȚI și AGENȚI
Comunică eficient în realizarea unei comenzi colaborative
În cazul vânzărilor consultative, Clienții și Agenții pot colabora în realizarea comenzii în mai multe maniere:
  • Agentul preia comanda la telefon sau pe email și o introduce în platforma de administrare a magazinului online, în numele clientului
  • Agentul configurează comanda în magazin / showroom, alături de client, utilizând telefonul mobil sau tableta
  • se crează un coș de comandă online, colaborativ, între Agent și Client, cu automatizarea integrală a fluxului de comandă
Avantaje pentru CONTENT MANAGER
Documentează și actualizează ușor portofoliul de produse
Cu un "Product Information Manager" (PIM) flexibil și ergonomic, se gestionează rapid toate detaliile produselor: poze, prezentări video,  descrieri detaliate, caracteristici, fișe tehnice, fișe de montaj, garanții etc.

Produsele pot fi adăugate manual, importate din ERP, feed-uri externe de la furnizori sau din fișiere excel.

Toate părțile implicate (echipa internă de sales & marketing, managerii și clienții) au acces rapid la portofoliul de produse complet documentat și actualizat.
Nu mai alergi după pozele de produse, nu mai pierzi timpul pentru a identifica specificațiile tehnice. Ai toate informațiile într-un singur loc.
Avantaje pentru ECHIPA DE MARKETING
Implementează rapid campanii promoționale variate
Echipa de marketing are un instrument flexibil pentru definirea mecanismelor de campanie (prețuri promoționale, discount la valoarea comenzii, vouchere, produs cadou etc.), setarea criteriilor pentru selectarea produselor și realizarea de landing page-uri dedicate.

Beneficiază de instrumente specifice de monitorizare în campaniile de PPC (enhanced ecommerce etc). Implementează din admin setările de SEO.
Avantaje pentru LOGISTICĂ
Procesează eficient comenzile
Departamentul de logistică gestionează comenzile într-un CMS eficient și prietenos cu funcționalități complete:

  • repartizarea clientului pe diferite centre logistice și afișarea disponibilității de stoc
  • gestionarea completă a fluxului de comandă, până la transmiterea în ERP
  • posibilitatea selecției curierului cu care este optim să se facă livrarea
  • generarea costului de transport la nivel de curier
  • transmiterea datelor de comandă în platforma de curierat pentru preluarea AWB-ului și a print-ului de AWB
  • urmărirea online a livrării
Avantaje pentru MANAGERI
Rapoarte de BI
Totul la un click distanță: rapoarte cheie de BI referitoare la comenzi, produse, clienți, vânzări. Managerii au informațiile dorite pentru cele mai bune decizii de business. Putem dezvolta rapoarte 100% personalizate, în funcție de nevoile fiecărui departament.
Avantaje pentru ACȚIONARI
Garanția dezvoltării afacerii :)
Acționarii primesc o arhitectură digitală stabilă, personalizată, gândită să fluidizeze procesele din companie și să crească vânzările. Este o garanție a dezvoltării și creșterii valorii companiei!
Află cât costă un magazin personalizat pentru succesul afacerii tale!
Într-o lume digitală în continuă expansiune prin crearea unui magazin online customizat poți răspunde nevoilor unice ale fiecărui client asigurându-te că magazinul tău se evidențiază în mediul online concurențial. 
Integrarea magazinului online cu ERP-ul companiei: Utilitate sau necesitate?
Într-o lume tot mai digitalizată, companiile care dețin magazine online se întreabă adesea dacă mai pot performa fără o integrare cu ERP-ul intern (sistemul de gestiune internă). Este această integrare o alternativă sau o nevoie stringentă pentru afacerile moderne?
articol integral
Libertatea de a-ți defini Politica de Prețuri B2B și B2C in eCommerce
Pentru a rămâne competitivi și a se adapta rapid la schimbările din piață, comercianții au nevoie de un control deplin asupra strategiei lor de prețuri. Una dintre cele mai importante caracteristici ale unei platforme de eCommerce personalizate este flexibilitatea pe care aceasta o oferă în stabilirea și gestionarea politicilor de preț.
articol integral